Mainosseinä Formulate Straight

520,00 

Formulate Straight kevyt kangastulosteinen mainosseinä

Erittäin helposti mukana kulkeva näyttävä ja kevyt mainosseinä. Runko  30mm kevyttä alumiiniputkea, jossa selvät merkinnät mihin putket yhdistetään. Työkaluja ei asennuksessa tarvita ja kaikki kulkee mukana omassa kantokassissa. Kangastuloste pujotetaan rungon ympärille ja suljetaan kätevästi vetoketjulla kyljestä. Useita eri kokoja. Kuvakangas on joustava ja kiristyy sileäksi seinäksi rungon ympärille.
Mainoksen tulostus on mahdollista kummallekin puolelle, nyt annettu esimerkkihinta on yksipuoleiselle tulosteelle 300cm leveälle mainosseinälle.
Muut koot ja tarvittaessa kaksipuoleinen tulostus mainoskankaaseen kysy tarjousta.
Saatavilla olevat leveydet: 240cm, 300cm, 400cm, 500cm, 600cm. Korkeus kaikissa sama 238cm
Kysy suunnittelupohja halutulle koolle.

Ei yksittäisiä tuotteita, kysy minimimäärä tälle tuotteelle.

Messuseinät ja mainosseinät

Messuseinä on suuri ja näyttävä, kevytrakenteinen elementti, joka soveltuu messuosaston lisäksi myös toimitiloihin, näyttelytilaan ja erilaisiksi tilanjakajiksi. Messuseinän avulla tuot oman brändisi esille huomiota herättävästi ja helposti – ne taittuvat hämmästyttävän pieneen tilaan ja esimerkiksi messupöydän sisään. Tutustu mainos- ja messuseinävalikoimaan sivuiltamme. Kaikki mahdolliset mallit eivät sivuillamme ole, joten kysy rohkeasti oman toiveenne mukaista ratkaisua.

Messuseinällä monta nimeä

Messuseinää voidaan kutsua kovin monella eri nimellä, mutta käytännössä kyse on samasta ajatuksesta, seinän tekninen rakenne ja koko vain vaihtelevat. Messuseinä kantaa myös nimeä Logoseinä, Lehdistöseinä, Kuvaseinä, Mainosseinä, Fotoseinä, Kangasseinä, Strussiseinä, Valoseinä, Pop Up seinä, jne.

Mainosseinät sopivat moneen käyttöön

Mainosseiniä käytetään monessa eri tilanteessa ja paikassa. Tyypillisesti ne ovat messuosastoilla, mutta ne ovat myös hyviä tilanjakajoita konttorilla, ja myös aulatiloissa värikkäitä yrityksestä jo iloisesti kertovia mainoksia. Kätevää niissä on se, että mainosta voidaan vaihtaa haluttaessa, jos viestinnän aihe muuttuu.