Omalla logolla painettu, tai laseroitu mainoskynä

Mainoskynä on ehkä kaikkein suosituin jakolahja mitä voi olla. Sen voima ei koskaan ole pienentynyt sillä kaikki tarvitsevat jatkuvasti kyniä ja kenen mainoskynällä sinun asiakkaasi ja kohderyhmäsi kirjoittaa, mieluiten varmaankin sinun yrityksesi logokynällä.
Mainoskynissäkin on tapahtunut paljon kehitystä johtuen lähinnä kosketusnäyttöjen yleistymisestä, niin puhelimissa kuin läppäreissäkin, tämä on tuonut kokonaan uuden ja nopeasti kasvaneen kynätyypin – kosketuskynän markkinoille.
Logo-kynä voi olla erittäin edullinen esim. messuilla jaettava mainoskynä tai tyylikäs metallinen kynä logollanne laseroituna, käyttötarkoitus määrittelee mainoskynän luonteen ja tason.
Mainoskynä kiertää elinkaarensa aikana keskimäärin kahdeksan käyttäjän läpi tehden siitä kontaktihinnaltaan yhden halvimmista mainonnan muodoista.
Mainoskynä on siis loistava tapa tehostaa ja tukea markkinointiasi edullisimmalla mahdollisella tavalla.
Jos kynänne on persoonallinen ja erottuu joukosta, saat sille vielä enemmän huomiota.
Messuilta kynä helposti kulkeutuu kotiin tai työpaikalle ja pääsee mahdollisesti jakamaan brändisi sanomaa paraatipaikalle.
Mietipä omaa työpöytääsi, kuinka monta kynää sinulla on kynätelineessäsi?
Varmaan useita ja todennäköisesti niissä melkein kaikissa kynissä on jonkun yrityksen logo. Kun vielä tarkennetaan minkä mainoskynän sinä useimmin telineestä otat käyttöösi, se lienee logokynä joka on laadultaan hyvä, sillä on miellyttävä kirjoittaa ja siinä on hyvä ote/grippi jne.
Ei siis ole ihan samantekevää millaisen mainoskynän sinun kannattaa teidän yrityksellenne tehdä – Tee samanlainen hyvälaatuinen kynä millä itse haluat kirjoittaa.

Sellainen on hyvä mainoskynä.

Tietysti käyttötarkoitukset voivat erota toisistaan mainoskynän valintaa ajatellen, mutta ylläolevat faktat siitä kenen mainoskynä tulee käyttöön eivät siitä muutu.

Valitse kynä – mieti millainen merkkaus/logopainatus kynään halutaan, iso ja näyttävä painatus, laseroitu tyylikäs, ympärtipainettu ja värikäs – näistä elementeistä syntyy mainoskynänne valinta. Toki yrityksellä vpoi olla ja onkin useita erilaisia mainoskyniä jakotilanteisiin, avainasiakkaalle parempaa ja ns. allekirjoituskynä, kun halutaan arvokas ja laadukas malli.