Mizu on hyvän asian puolella
Mizun story alkoi, kun suomalainen olympiatason lumilautailija ja ammattilainen Jussi Oksanen oli ystävänsä Brad Kremerin kanssa Alaskassa v. 2008 kuvaamaamassa lumilautailufilmiä.
Jussi ymmärsi kuinka paljon heidän matkustamisensa käyttäen kertakäyttöisiä muovisia vesipulloja rasittaa luontoa. Ajatus luonnon tuhoamisesta ei päästänyt Jussia rauhaan, vaan se johti siihen, että hän meni mukaan aloittavaan yritykseen jonka päämääränä oli valmistaa kestävän kehityksen mukaisia juomapulloja ja muitakin tuotteita. Mizun tarina oli saanut alkunsa.
Tutustu Mizun tarinaan ja filosofiaan tästä linkistä.
Ei ole sattumaa, että nämä hienot brändit ovat Mizun asiakkaita
Yhä suuremmassa roolissa yrityksien arvoissa ja päivittäisissä teoissa ovat kaikki kestävään kehitykseen tähtäävät asiat. Ilman näiden arvojen huomioimista ja osallistuttamista kaikkeen mitä yritykset tekevät ne eivät voi enää pärjätä tulevaisuudessa. Asiakkaat, kuluttajat, sidosryhmät kaikki odottavat, että heidän valitsemansa tuote on myös ekologisesti hyväksyttävä valinta.
Esim. automerkeillä se tarkoittaa erittäinkin nopeaa siirtymistä fossiilista polttoainetta käyttävistä voimanlähteistä täyssähköautoihin. Myös auton kaikkien muiden materiaalien valinnassa kiinnitetään asiaan huomiota, istuion materiaalit voivat olla kierrätysmateriaalista tehtyjä, kojelaudat ”pahvia” jne.
Sen vuoksi kun nämä brändit valitsevat promotuotteitaan ja mainoslahjojaan ovat ne linjassa heidän omiin tekemisiin ja tavoitteisiin.
Mizua käyttävätkin mm. seuraavat yritykset:
Ole mukana hyvässä
Voi olla, että Mizun tuote maksaa muutaman sentin enemmän kuin se halvin mitä olitte valitsemassa.
Kannatta kuitenkin miettiä minkä viestin tuotevalinta teistä tekee niille tahoille joille olette ajatelleet sen antaa.
Saattaa olla fiksumpaa sen 1000 edullisen sijasta ostaakin 500kpl Mizun tuotteita ja saatte mahtavan tarinan ja sen mukaiset arvot liitettyä myös teidän yrityksenne mainoslahjoihin.