Mizu Camp Cup muki logolla

15,90 

Mizu tuotteilla on hieno tarina. Mizun perustaja on suomalainen olympia lumilautailija Jussi Oksanen, lue tarina alempan olevasta linkistä.

Mizun tuotteiden tärkein periaate on vastuullisuus ja luonnon huomioiminen.
Mizu on japania ja tarkoittaa vettä.
Mizu on mukana 1% for the Planet ja EOCA organisaatioissa joiden tarkoitus on vähentää maailman muovijätemäärää.
Voit tutustua näihin organisaatioihin näistä linkeistä: www.onepercentfortheplanet.org ja www.outdoorconservation.eu

Yksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu Camp Cup muki on tyylikäs mukivalinta niin sisä- kuin ulkokäyttöön:
Saatavana myös kaksiseinäinen malli ”Coffee Mug 14”
Tämän mukin, toisin kuin monet muut, voit pestä astianpesukoneessakin, varsinkin jos logomerkkaus tehdään laseroimalla.
Tilavuus: 370ml

Hinta annettu esimerkkinä 120kpl mukaan 1-väripainatuksella
Logo saadaan mukiin myös  laseroimalla, tai digipainatuksella.
Lisävarusteena saadaan myös mukiin sopiva Medium Sip Through kansi jolloin juoma ei niin helposti läiky mukista.

Katso tästä Mizun esityksestä Mizu valikoima
Mizu FA21 Line List

 

Ei yksittäisiä tuotteita, kysy minimimäärä tälle tuotteelle.

Mizu on hyvän asian puolella

Mizun story alkoi, kun suomalainen olympiatason lumilautailija ja ammattilainen Jussi Oksanen oli ystävänsä Brad Kremerin kanssa Alaskassa v. 2008 kuvaamaamassa lumilautailufilmiä.
Jussi ymmärsi kuinka paljon heidän matkustamisensa käyttäen kertakäyttöisiä muovisia vesipulloja rasittaa luontoa. Ajatus luonnon tuhoamisesta ei päästänyt Jussia rauhaan, vaan se johti siihen, että hän meni mukaan aloittavaan yritykseen jonka päämääränä oli valmistaa kestävän kehityksen mukaisia juomapulloja ja muitakin tuotteita. Mizun tarina oli saanut alkunsa.
Tutustu Mizun tarinaan ja filosofiaan tästä linkistä.

Ei ole sattumaa, että nämä hienot brändit ovat Mizun asiakkaita

Yhä suuremmassa roolissa yrityksien arvoissa ja päivittäisissä teoissa ovat kaikki kestävään kehitykseen tähtäävät asiat. Ilman näiden arvojen huomioimista ja osallistuttamista kaikkeen mitä yritykset tekevät ne eivät voi enää pärjätä tulevaisuudessa. Asiakkaat, kuluttajat, sidosryhmät kaikki odottavat, että heidän valitsemansa tuote on myös ekologisesti hyväksyttävä valinta.
Esim. automerkeillä se tarkoittaa erittäinkin nopeaa siirtymistä fossiilista polttoainetta käyttävistä voimanlähteistä täyssähköautoihin. Myös auton kaikkien muiden materiaalien valinnassa kiinnitetään asiaan huomiota, istuion materiaalit voivat olla kierrätysmateriaalista tehtyjä, kojelaudat ”pahvia” jne.
Sen vuoksi kun nämä brändit valitsevat promotuotteitaan ja mainoslahjojaan ovat ne linjassa heidän omiin tekemisiin ja tavoitteisiin.
Mizua käyttävätkin mm. seuraavat yritykset:

Ole mukana hyvässä

Voi olla, että Mizun tuote maksaa muutaman sentin enemmän kuin se halvin mitä olitte valitsemassa.
Kannatta kuitenkin miettiä minkä viestin tuotevalinta teistä tekee niille tahoille joille olette ajatelleet sen antaa.
Saattaa olla fiksumpaa sen 1000 edullisen sijasta ostaakin 500kpl Mizun tuotteita ja saatte mahtavan tarinan ja sen mukaiset arvot liitettyä myös teidän yrityksenne mainoslahjoihin.