ID kontrast softshell-takki omalla logolla

72,35 

ID  kontrasti softshell-takki on ntyylikäs takki moneen käyttöön

Hieno softshell takki upeilla kontrasti vetoketjuilla:
ID Tech brodeeraus toisessa hihassa kertoo kankaan laadusta ja ominaisuuksista.
3-kerros kangas.
Hyvin kestävä, joustava neulottu kangas, 100% polyesteri, 290g/m2
Vuori pehmeää mikrofleeceä.
Hihansuissa velcro säätimet.

Koot: Miehet S-3XL, Naiset S-3XL

 

Miksi Softshell?

Laaja valikoima Softshell-takkeja eri hintaluokista, joista varmasti löydetään yrityksellenne sopiva malli ja väri.
Softshelliin voidaan tehdä brodeeraus ja osaan takeista voidaan tehdä myös painatus.
Meiltä kaikki merkkaukset asuihinne, joilla teidän mainostakkinne muuttuu yrityksenne näköiseksi.

Valikoimat

Tuotevalikoimasta löydät miesten ja naisten takkeja jokaiseen makuun ja tyylin sekä jokaiselle vuodenajalle.
Muitakin materiaaleja kuin  softshell.
Laaja valikoima kattaa kesä-, välikausi- ja talvitakit.
Takkeja on paljon erilaisia kuten esimerkiksi kevyttoppatakkeja, toppatakkeja, kuoritakkeja, businesstakkeja, softshell -takkeja, fleece-takkeja, college-takkeja, huppareita ja monia muita.
Meiltä saat perinteiset yritys- ja mainosvaatteeksi suunnitellut takit useilta eri tunnetulta tuotemerkiltä.

Sivuillamme on ainoastaan poimintoja takkivalikoimasta, joten ota yhteyttä, jos et sopivaa heti löydä. Katsotaan mitä meillä on yrityksellenne tarjota.
Toimitamme kaikki takit omalla painatuksella tai brodeerauksella – aina kilpailukykyiseen hintaan ja nopeasti.
Katso ensin löytyykö sopiva malli sivuiltamme. 

Mitä iloa on mainostakista yrityksenne logolla?

Ei mitään, jos se ei ole oikein valittu tarkoitustaan varten.
Tällä tarkoitamme sitä, että jos valitsette yrityksellenne takin, jota oikeasti halutaan myös käyttää, tulee mainostakista pitkäikäinen brändin rakentaja teille.
On luonnollista, että esim. oma henkilöstö, tai asiakkaanne haluavat mieluiten hyvän merkki-takin, kuten vaikka Helly Hansen, ID-Identity, Craft, James Harvest Frost, Clique, Cutter & Buck, Matterhorn, Berkeley jne., kuin jonkun ”no-name” asusteen. Tämä pätee kaikkiin käyttämiinne yritysvaatteisiin, joihin logonne laitetaan.
Jokaisella meillä löytyy kaapista takki joka voi olla 10-vuotta tai enemmänkin vanha ja silti se on kokoajan käytössämme. Juuri sellaisia mainostakkeja omalla logollanne kannattaa antaa. Kustannus/vuosi jää todella edulliseksi ja tämä investointi hakkaa kaikki mediat kestossaan.
Jos rahaa on niin vähän, että pystyy hankkimaan vain halvan takin, saattaa olla parempi säästää nuo rahat, tai sijoittaa ne vaikka hyvään pikeen-paitaan logollanne painettuna.
Poikkeuksen edelliseen tekstiin tekee se, että kyseessä on lyhyt esim. päivän kestävä tempaus, johon tarvitaan kevyet ja näyttävästi merkatut takit logoillanne ja viestillä –  silloin on edullisuus taas valttia.